Гурток інтелектуальних ігор



Пріоритетним напрямком роботи гуртка є виховання підростаючого покоління, сприяння його всебічному розвитку, що на сучасному етапі є надзвичайно важливим. У роботі гуртка використовуються методики активізації здібностей вихованців, спонукання їх до пошуку нових ідей.
Мета і завдання:
·  Популяризація інтелектуальних форм дозвілля;
·   Створення кращих умов для інтелектуального та духовного розвитку учнівської молоді, реалізації творчого потенціалу школярів;
·  Розвиток логічного мислення, уваги, памяті, кмітливості, комунікабельності, творчої активності.

Основною формою роботи в
гуртку є практичні заняття:

· Вправи на розвиток уваги та памяті;
· Логічні завдання;
· Інтелектуальні ігри;
· Конкурси, змагання, вікторини;
· Творчі роботи та їх захист;
· Тренінги.

Гурткова робота—це не лише навчання та розумова праця, а й організація змістовного, цікавого, продуктивного дозвілля для школярів.




Авторська програма «Клуб інтелектуального розвитку»
Валерія Кизименка
Початковий, основний та вищий рівні
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Програма затверджена вченою радою Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського та управлінням освіти та науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, протокол № 3 від 16.04.2003 р.
Навчальна програма реалізується у гуртку «Інтелект+» гуманітарного напрямку роботи КЗ «ЦДЮТ Долинскої райради». 
Тепер уже ніхто не заперечує, що починати роботу з удосконалювання пізнавальних здібностей ніколи не пізно і ніколи не рано. Саме на це і розрахована програма, що представляє систему роботи з розвитку творчих здібностей особистості на інтегративній основі, що сприяє формуванню гнучкості, краси і нестандартності мислення, які необхідні для успішного рішення навчальних і життєвих проблем.
Головним завданням гуртка є формування базових життєвих компетентностей:
              пізнавальної: оволодіння знаннями про основні різновиди інтелектуальних ігор, можливі джерела інформації; ознайомлення з правилами різних інтелектуальних ігор, основними прийомами роботи із запитаннями;
              практичної: формування вмінь працювати з книгами, складати запитання до ігор, організовувати та проводити інтелектуальні ігри; оволодіння навичками командної гри; формування комунікаційних навичок;
              творчої: набуття досвіду самоосвіти та самовиховання, перенесення знань у нову ситуацію, роботи в команді з постійним та змінним складом, адекватного оцінювання власних можливостей та можливостей інших учасників гри;
              соціальної: вдосконалення інтелектуальних та емоційно-вольових рис особистості; формування дружніх стосунків, почуття відповідальності, колективізму та взаємодопомоги; виховання культури спілкування, свідомої дисципліни та чесного виконання правил.
Навчально-виховна мета програми  полягає у розвитку творчої активності учнів, заохоченні до поглиблення та розширення знань, створенні умов для самоаналізу та самовдосконалення, наданні дітям можливості вільного розвитку, підвищення свого інтелектуального рівня, формуванні комунікативним навичкам.
У навчальних планах враховані вікові особливості дітей та об’єм можливих знань.
Концентричний спосіб побудови програми передбачає повторне вивчення окремих розділів і тем на різних рівнях навчання з розширенням та поглибленням змісту навчального матеріалу.
Велика увага приділяється розвитку уяви, логіки, уваги, пам’яті, абстрактного мислення. Основною формою роботи в гуртку є практичні заняття: логічні задачі, участь і проведення конкурсів і чемпіонатів з інтелектуальних ігор, тренінги, добір матеріалів для проведення ігор.
Програма передбачає розвиток інтелекту не тільки за допомогою інструментів типу «ЩО? ДЕ? КОЛИ?», а доповнена й іграми-стратегіями, і психологічним моніторингом.
Повна програма





Комментариев нет:

Отправить комментарий